måndag 21 mars 2011

Grymt sa grisen

Nate har legat o grymtat som en liten gris inatt. Han sov dock bra till 2:30 men efter det har han inte sovit så bra.... Jag känner mig lite lör nu. ;-)
Han skrattade riktigt högt o hjärtligt inatt i sömnen vilket fick mig att le. Haha.
Grått väder än så länge. Hoppas solen tittar fram.
Har sån lust att baka men det funkar inte riktigt ännu.... Har btw skaffat en flaska till bröstpumpen så nu kan jag ju börja pumpa ut lite mat till Nate så F kan ge honom. Vore bra... Då kan ju jag ta bilen o åka o handla tex. Vore skönt.
Shit vet knappt vad jag skriver.... Seg i kolan.
Nate är trött nu han... Ligger i liggdelen till vagnen, somnar men vaknar sen med ett ryck "shit..somnade jag!? Det var ju ute meningen!! Jag är klarvaken!!! Åh....jag e trött.....zzzzzz"
Får se när F behagar att stiga upp då..... Karlar har det bra ibland dom....
Nehe.... Kaffe kanske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar