söndag 27 mars 2011

Vilken natt

Har varit en underbar natt! Nate sov gott mellan 00-06. Underbart! Längesen jag kände mig så pigg. Visserligen så har klockan skjutits fram en timme pga sommartiden men ändå. Och han har inte heller legat o grymtat nått inatt.
Nu har Nate ätit lite och somnat sött bredvid mig. Han är så sööööt! ;)
Om ett tag när vi vaknar på riktigt så får Fredrik ta honom så jag kan sova vidare. Jag pumpade ut mjölk igår så det räcker gott o väl. Pumpade lite inatt vid 3 oxå då de höll på att spricka. Vilken uppfinning denna pump är!
Hoho! Nu vaknade Nate o grymtade rejält och det slutade med kalas i brallan. Haha.

Snart går F på jobb igen. Jag och Nate ska bo några nätter hos mam o pap igen. Så mysigt! ;-) Men ska på föräldraträff på onsdageftermiddag(tror jag det var...höm...minnet alltså!!!) och sen hoppas jag på att få träffa kusin Erika. Vore så trevligt! :)

Jaha... Vänta på att Nate ska bli klar med bajjandet då... Borde kanske väcka F för blöjbytet(jag menar eftersom det är "hans"'morgon)men d känns så onödigt när jag ändå är vaken. Och vet inte när han kom i säng inatt då han var hos bror Jim igår... Iofs inte mitt problem när han sagt att han ska ta honom men jag tänker på Nates säkerhet oxå... Haha.

Kom nu vår! På riktigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar