fredag 4 mars 2011

Surprice!

Idag kom darling hem på en blixtvisit. De hade ledigt några timmar över dagen så han kom hem. Så kul o se honom. Trevlig överraskning! :)
Vi tog en tur med vagnen och hämtade ut ett paket. N sov som en stock igen. Han gillar ljud och rörelse han. :-)

Imorgon ska vi hämta F vid hamnen!! :-) Ska bli skönt att ha honom hemma i några dagar. Får se när han går på jobb igen... Det är sån TUR att jag har en sån snäll mamma som kommit hit ett tag varje dag!! Gillar det verkligen och jag tror att hon gör det med. ;) Hon får ju gulla med världens gulligaste bäbis. ;-)
Men det är så skönt med sällskapet på dagarna då jag kan kan känna mig lite ensam på kvällarna... Så tack mamma!

Ikväll är det Let's dance och popcorn som gäller.

Nepp, nu vaknar lilleman.
Ni som läser min blogg kan väl lämna en kommentar så jag vet vilka ni är. Vore kul. :-) Så, säg hej!
Pöss!

2 kommentarer:

  1. Hej! Ge lilleman en puss från mig:) Hoppas verkligen att vi kan komma till Sverige i sommar/sen-sommar! Kram Jen

    SvaraRadera
  2. Det ska jag! :)
    Ja det vore ju fantastiskt roligt om ni kan komma till Sverige på besök! Håller tummen hårt!!!
    Kram!

    SvaraRadera