tisdag 1 mars 2011

Kan det inte bli lördag snart?!

Längtar till lördag! Då kommer darling heeem!
Jag och N ska hämta honom i hamnen klockan 11 så måste åka hemifrån runt 10:30... Mitt i maten... Kan ju bli intressant.... Hehe. Det är ju ialf tur att N gillar att åka bil. :-)
Idag har N badat igen. Lite längre denna gång och N såg verkligen ut att njuta ordentligt samtidigt som han såg ut som ett litet frågetecken. :)

Vi är hemma igen efter två nätter hos mamma. Haft det jättemysigt och hade jag inte en ensam Spike hemma så skulle jag gärna vara kvar lite längre. ;) Det är lite ensamt här hemma nämligen när F är på jobb....

Har sånt sug efter chips! Fattar det inte! Haha. Chips och tacodip..... Åh Gud vad gott....

Nate har verkligen ätit och bajjat som en tok idag. Men det är ju bra att han får i sig mat.
Ska nog krypa i säng snart... Tyvärr har vi ingen vidare skön säng. :( Sängen hemma hos mamma är underbar! ;)
Går vi i säng i tid(och inte klockan 01) så hinner vi få lite sömn innan matningen runt 02-03!

Imorgon är det onsdag! En dag närmre lördag! :) kanske jag o Nate skulle ta oss en promis med vagnen imorgon, de lovar ju sol. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar