tisdag 26 april 2011

Haft lite mensvärk idag. Fick mig att tänka på förlossningen och sen på att om jag kommer få några hemska smärtor i framtiden pga endometriosen.... Hope not! Är lite nervös för det faktiskt.... :/
Har glömt bort min endo lite under min graviditet och jag blev ju gravid hyfsat snabbt efter min operation så vet ju inte alls hur min kropp är....och om jag får jobbiga smärtor och fler cystor. Vi får se. Får väl bli gravid igen! Ha! Nä..... Det dröjer nog ett tag ja...... Känns inte så lockande just nu. ;)
Och HUR orkar man med fler än ett barn!? Det är utom mitt förstånd! Haha! Men allt går väl! ;)
Tänkte idag när jag kände mig trött i huvud och kropp att HUR FAN ORKAR människor som får ett jobbigt barn?! Nate är ju helt fantastiskt snäll så jag är ju bara lite trött pga lite sömnbrist/störning men hur orkar man om man har ett barn som skriker massor!? Jag fattar det inte och all cred till er där ute!
Om vi får fler barn så kommer det väl ut en liten tjej med massor av temperament...hahaha! Skulle vilja ha en liten tjej oxå.... Vi får se. Just nu är jag mer än nöjd med min lilla prins! Min solstråle! Mitt mirakel! Min önskan! Mitt wow! Kärt barn har många namn! ;-)

Mamma o pappa kom hem från Åland idag. Mamma är brun som en pepparkaka! Som om hon varit i Grekland i en vecka eller nått. Galet!
Imorgooooon kommer darling heeeem! Åh vad jag längtar efter min finaste!
Ska nog bära upp min skatt till sängen nu och ta natt. Är inte överdrivet trött nu faktiskt men jag vet att jag måste passa på att sova nu när han sover och sömnen är skönast och längst nu fram till 1:30 eller om jag har tur 2:30 då han vaknar för mat. Sen brukar han sova till typ 4 och efter det vaknar han en gång i timmen o vill ha en liten slurk och mys. Han somnar ju ofta om snabbt men att vakna en gång i timmen sliiiter. Men igen...han skriker väääääldigt sällan så jag har tur. Och skriker han så vet jag att nått är knas.

God natt! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar