tisdag 13 december 2011

1 steg!

Nate tog ett litet steg ikväll!! Snart kan han ju gå! :)

Vi var över till Åland en sväng idag för att lämna julklappar.
Nate gillade verkligen gammelmommo och moffa. Hur skulle man inte kunna göra det egentligen?! De är helt jävla underbara. Min mommo är den coolaste, sötaste och förstående mommo i världen! Så snäll och god människa! Gud vad jag älskar henne. Ser upp till henne. Hoppas jag är likadan sen när jag är i hennes ålder.

Jag fick en slant av mommo och av den köpte jag en rosa Moet Chandon och en fin body till Nate från Lundemyr på båten. Har lite pengar kvar även... ;)
Nate var supersnäll på båten både dit och hem. Snäll hos mommo. Bara snäll liksom. Men man såg så tydligt sen när vi kom hem att han tyckte det var skönt att va hemma. Kröp runt som en galning och verkade allmänt överlycklig. ;) Sötunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar