fredag 2 december 2011

Obekvämt

När man får sova ja då kan man inte. Sov jätteskönt tills Angel kom och väckte mig. Steg upp för att släppa ut honom men han skulle inte ut inte utan han ville dricka vatten i handfatet i badrummet. Stön! Lät han dricka sitt vatten men sen slängde jag ut honom. Nu står han och vill in igen(mjaaaaauuuaaaar) men han får vara ute en stund till. Så kallt är det inte. ;)
Efter detta så kan jag inte hitta en bekväm sovställning... Kuddarna är knöliga och hemska.... Ont i huvudet och nacken. Lite myror i kroppen. Funderingar.... Hm.

Funderingar ja.... Jag har de senaste dagarna haft lite endometrioskänningar. Skit oxå! Undrar och är lite orolig över hur snabbt min endo växer där inne....
Undrar om jag måste genomgå en till operation för borttagning av cystor och VAR dessa cystor sätter sig. Om de kan hindra våra möjligheter att skaffa syskon åt Nate... Har läst så mkt att många med endo får ta hjälp av IVF och har jätteproblem att bli gravida...
Visst så har vi ju Nate men det vore så kul med fler barn. Om inte annat för hans skull. Vill inte att han ska vara enda barnet. Det är kul med syskon. Tycker jag ialf. ;)
Så, hur länge vågar vi vänta innan vi försöker "skaffa" syskon åt Nate?
På ett sätt så skulle jag vilja sätta igång nu men samtidigt så börjar jag precis få tillbaka min kropp och "frihet"... Och ORKAR jag/vi ett till litet barn???
Och vem vet, det kanske inte är nått problem med fertiliteten om nått/några år. Men vågar vi chansa?
Gah. Ibland önskar jag att man hade ett facit att kika i lite...

Fredag idag! :) Härligt!

1 kommentar:

  1. Hej. Var gärna med och tävla om en bok i nya formatet excess!
    http://ssssarah.blogg.se/2011/december/var-med-och-tavla-om-en-pocketbok-i-nya-forma.html

    Tävlingen avslutas fredag den 9/12.

    Kram

    SvaraRadera