torsdag 15 december 2011

Kryper in under skinnet....

Jag har kommit av mig totalt med min träning.. Först snö som sättet käppar i hjulet och nu PMS... Helt plötsligt slår det bara till och jag mår skit. Hela kroppen mår dåligt. Hjärtat liksom blöder och ångesten är hög. Det kryper in under skinnet på mig. Hatar det så mkt! Hatar att känna mig som en vissen blomma.
Jag provade klänningen jag ska ha på julafton och kände bara bläääää! Jag blir liksom svullen(ännu mer än normalt) ÖVERALLT vid PMS. Känns som en ballong...
Efter denna skräck i spegeln satte jag på mig ytterkläderna och TVINGADE mig ut på en promenad. Varenda fiber i min kropp skrek NEEEJ!
Hatar detta!! Man kämpar stenhårt. Får lite resultat och det känns som om inget kan knäcka en men sen kommer en tuff PMS-period och fullständigt sopar undan fötterna på en. Man tappar fotfästet totalt och får börja om från början att ta sig upp på fötter igen... :/
Men tur att detta kommer nu och inte på julafton iallafall.
Bara att försöka rida ut stormen nu. Komma ut på andra sidan, plocka upp spillrorna och börja om. That's life I guess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar