lördag 31 december 2011

Sista dagen på 2011

Sista dagen då. 2011 gick i ett nafs.

Maken skjutsar nu storebror och hans tjej till Arlanda. De ska fira nyår i Jordanien. Najz.
Vi fick en fin skumpa som tack för att F skjutsar dem. Ska ha den till hummern ikväll. Yum.
Hoppas bilresan dit och hem går bra och säkert för F. Och att flygresan för bror och svägerska går bra och säkert. Och hoppas de får en underbar vecka tillsammans. Vad mysigt..... Vi skulle verkligen behöva åka bort på lite semester.... Koppla aaaaaav och komma hem med lite sol på kinderna.;)

Jag ska försöka mig på att locka mitt hår idag. Hoho. Ska springa över till syster och låna hennes braiga platt/locktång hem till mig. Sen får ev hon komma över till mig om jag inte får nån ordning på håret på bakhuvudet.
Får se hur det blir. :) Lockar i hår är ju så fint!

Det blir en lugn nyår för vår del. Vi tre, mamma och pappa. God mat och bubbel. :-) Får se om pappa har köpt några raketer eller om de hoppar över det som mamma önskade. Det är ju onödiga pengar men jag gillar det ändå. Så vackert.

Nu ska jag mysa ner mig med Nate en stund och verkligen njuta den här sista dagen.
Gott Nytt År!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar