söndag 4 december 2011

2:a advent

Nu har klockan passerat midnatt och det är 2:a advent. :)

Vi har fått champagne och mat hos mamma och pappa ikväll. Så gott och mysigt!
Jag var ute och powerwalkade/joggade igår och idag. Gjorde lite styrka oxå så nu har jag härlig träningsvärk. Jag har(som tur är) inte lika ont denna gång som sist.
Provade några byxor/jeans som legat väldigt långt bak i garderoben och alla utom ett par(de har jag aldrig kunna knäppa knappen på..köpte dem som "sporrebyxor" att börja träna regelbundet innan jag blev gravid...)fick jag upp över rumpan och fast med knappen. Visst, det var lite småtight på vissa men inte sååå farligt.
Känns skönt att träningen börjar ge effekt. Men jag längtar till den dan då nån utbrister "men Gud vad smaaal du blivit!" Får se om det sker. ;)

Nate har vänt lite på dygnet... Uppe och pigg jättesent och sen sover vi länge på morgonen. Idag sov vi till 9:40! Va! Det är ju skönt att sova men så mkt av dagen går ju bort. Jaja..det kanske är en fas han går igenom...

Nu sova. Brr. Kallt i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar