lördag 17 december 2011

Ruskväder

Igår när vi gick i säng så haglade det. Ordentligt. Idag har det ösregnat. Vilket julväder.... Haha. Gör mig faktiskt inte så mkt än. Men lite fint fallande snö och minusgrader på julafton vore inte fel.

Mår bättre nu. Tror det värsta har farit förbi. Blev inte lika illa denna månad som förra. Då trodde jag verkligen att jag höll på att "krascha" totalt. Men jag tog mig upp igen. Jävla berg och dalbana.

Idag/ikväll är darling trubadur på ålandsfärjan Rosella. Jag och Nate stannar dock hemma och myser istället för att bege oss ut på ett skumpigt hav i detta väder. Inte kul heller att köra hem i bäcksvarta kvällen och Gud vet vilket väder det är då. Plus att Nate inte gillar att åka bil när det är mörkt. Jättekul..verkligen.
Men det kommer gå bra för darling! I'm sure. Sen har han ju svågern som tittar lite då å då eftersom han jobbar på båten han med. ;)

Har precis gjort en superenkel mjuk pepparkaka. God var den men föredrar nog en mjukis med lingon i. Gillar när det syrliga bryter av det söta.

Resten av dan kommer bestå av mys, mys och mys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar