tisdag 28 september 2010

-

Idag åkte vi ut till mamma för en kopp kaffe och stannade även på middag. Gott! :)
Känner mig lite konstig i magen idag...som man kan göra i början på magsjuka.... Kanske åt för mycket blodpudding igår.. ;)
Tänkte eventuellt baka äppelkaka nu ikväll men vet inte om jag orkar....Vore ju gott i och för sig.... Jaja..kan baka imorgon också.

Maken har precis tagit en rejäl joggingrunda! Så avis! Vill också röra på mig! :/ Kommer bli ett väldigt stort projekt att komma igång igen när bebben är ute.... Men ett steg i taget...får börja med rejäla promenader flera gånger om dagen och bygga upp lite muskler.

Igår och idag har bebben varit lugn. Blev lite orolig imorse men rätt som det var så kände jag flera bumpar i magen. Skönt! :-D

Nästa vecka så får jag förhoppningsvis besök av min kusin Erika och hennes lilla bebis Meja! Såå roligt! Hoppas vi alla håller oss friska nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar