söndag 12 september 2010

I brist på annat denna morgon.....

Du heter: Jessica

Smeknamn: Jessie, Nenne, Älskling;)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Sarah Mclachlan funkar bra och sen lyssnar jag ofta på Mariah Carey när jag måste få ut lite känslor(sjunger...;)

Beroende av: Familjen, kaffe och nu frukt

Vad tror folk om dig? De som känner mig gillar mig nog medan andra kanske kan tycka jag är för blyg

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Intelligens, humor, godhet

Brukar du skratta för dig själv? Ja...haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "kommer"

Var bor du? Norrtälje

Trivs du där? Jorå...

Har du haft sex idag: Nope

Hur svarar du i mobilen: "hej?, "Ja, det är Jessica" eller "Hallå"

Vem ringde du senast?: Mamma!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle ta hand om oss när hon kommer hem från Åland bland annat ;)

Brukar du komma i tid: Ja jag försöker, lyckas nästan alltid.

Hur känner du dig nu: Lite illamående faktiskt...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Kan vara fint eller otroligt fult. ;)

Vad saknar du: En leverpastejmacka just nu!!! Mmmm!

Hade du en bra kväll igår: Var rätt så uttråkad måste jag säga....

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller juice på vardagar och latte på helger.

När brukar du oftast gå och lägga dig: allt mellan 21-02 beroende på om jag är ledig eller inte.

Är du blyg?: Jo det är jag men inte med de jag känner.

Sysslar du med någon idrott: Nehe...nu är set stillastillandes i soffan som gäller......i minst 2 veckor...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!!! Eller iallafall stark attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt: Tror inte det....

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Säger som syster: köra doggy style med en snygg tjej haha.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag. Har en underbaaar familj, make och bebis på väg. Sen trista saker runt omkring får man ta. That´s life!

Är du bortskämd: Ja det är jag.

Vad gör du i morgon: Ligga på soffan o vila. Kanske åka och bo några dagar hos mamma och pappa.

Vad är det värsta du vet?: Dumma och elaka människor

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!

Vad är det finaste du fått?: Bebis i magen! ;)

Du samlar på: Skräp? Haha.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min man eller mamma.

När grät du senast: Igår när jag kollade på "Extreme Home Makeover". Lite känslig just nu.....

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lite lån och shoppa. :)

Vill du gifta dig: Är gift! :D

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Cola.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar