söndag 26 september 2010

Grå söndag

Skittråkigt väder ute idag. Sov alldeles för länge oxå.

Ska till läkaren imorgon och se vad han säger, om han anser att jag kan jobba 100% eller inte. Jag har tagit smååå promenader nu i helgen och har haft ont i magen inatt och nu idag har jag små onda sammandragningar och ont i myomet igen.... :/ Hm.. Får se vad han säger! Jag vill ju jobba men vill nog börja lite försiktigt så att smärtan inte kommer tillbaka igen.... Men man vet ju aldrig med läkare.... Aja...får se hur det går.... Ska fråga läkaren om mitt näsblod också.... Blöder(tokmycket) ju så fort jag nyser, stiger upp för hastigt ur sängen, duschar för varmt eller kliar mig för hårt på näsan. Jag har helt slutat att snyta mig för det slutar alltid i blodbad numera.... Kanske kan ta något avsvällande eller nått..

Är i vecka 22 nu(21+5) och nu kallas bebben för barn och inte foster. :) Han kickar och grejar som tusan därinne nu.

Borde skriva en lista på saker vi behöver.... Kanske ska sysselsätta mig med det idag... :)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar