måndag 20 september 2010

Shoppinghumör......

Fy tusan vad hemskt det är att det rycker så hemskt i shoppingtarmen när man inte har några pengar och man vet att nästa lön kommer bli skiiitdålig på grund av våra sjukskrivningar..... :/
Vill ha nya bekväma fina mammakläder.... Blir lite ledsen i ögat.... Har faktiskt aldrig känt mig så fin, i kroppen, som jag gör nu och att inte kunna klä sig efter humöret känns skit. Suck....

Bebisen i magen rör på sig mycket nu. Igår var det värsta partyt därinne. Får mig alltid att le stort när jag känner en liten "bump". Hihi.
Han började greja jättemycket när jag åt popcorn. Salt kanske...? :)

Hittade lite fina kläder och babygrejer på nätet idag. Jag vill shopppppaaaaaaaaa! Gaaaaaaaahhhhh!


Lite fina kläder från mamaliving.se


Fin mammatröja från Ellos.





Har alltid gillat "Tummen". :) Även dessa från mamaliving.se

Hittade en till fin sida på nätet med mammakläder och annat roligt. Lovelymama heter den sidan och jag hittade så mycket fint där att jag inte orkar lägga upp någon bild här. Gå in och titta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar