fredag 3 september 2010

Host!

Varit vaken halva natten och hostat och snörvlat. Hemma från jobb idag. Har legat nedbäddad med 2 täcken och morgonrocken på. Lite ont i kroppen...inte bra... :(

Har varit galet mycket på jobb nu i terminsstart så har inte hunnit göra mycket på fritiden inte.
Är nu i v 19(18+3)! :D Fick se vår lilla bebbe via ultraljud i tisdags, på min födelsedag! Så fin och söt! En liten pojke är det som bor i min mage! Vår lilla prins!
Känns helt overkligt och absurt! Vi ska få en son.... F är megastolt och det är jag oxå såklart men det blev så verkligt när man fick se den lilla och fick veta att det är en liten kille.
31 januari 2011 är han planerad till. :)

Tömde och städade mammas vind i helgen. Hittade massor av barnkläder. Mest rosa kläder dock.... Men ska tvätta upp dem iallafall och lägga undan. Kanske det kommer en tjej någon gång sen... ;)
Hittade dock pappas(!) 2 babydräkter! De var i sånt fint skick så de ska jag tvätta upp och använda! Visst är det coolt! De är ju 60 år gamla!
Jag gillar saker med historia bakom sig. Glas, kläder eller dryck. ;)

Tror att jag kände första riktiga "sparken" i förrgår. Kände igårkväll också som ett "bom, bom, bom". Mysigt! :)

Nu dricka lite te och sen kanske försöka sova lite... Får nog halvsitta och sova annars kommer hostan. Skit.



Vår fina söta prins!

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du mår bättre snart! Jag har sovit på soffan i gästrummet de senaste tre nätterna med kuddar bakom ryggen så jag sitter upp o sover. Inte skönt alls men det hjälper verkligen mot hostan. Hoppas att jag kan sova i vår säng inatt, men vi får väl se.

    SvaraRadera
  2. Tack! Mår lite bättre idag som tur är. :-)
    Sov halva natten på soffan dock..

    SvaraRadera