tisdag 21 september 2010

Vill ha. :)

Hittade en fin fin sida med helt UNDERBARA pallar!


En fiiin pall till vår prins!


Eller gullunge kanske? ;)

Dessa pallar, och fler, finns på Bonde of Sweden.

Fick en panik/ångestattack igår när jag satt o räknade ihop räkningarna(de som kommit hittills) och vad jag får i lön. Japp, vi går back om man säger så..... :/
F får nog ingen sjuklön från sin knäppa jävla chef så vi har min lön, som är extremt dålig denna månad, att försöka leva på.
F pratade med vår bank idag och eventuellt så kan vi få hoppa över avbetalningarna på lägenheten denna månad! Hoppas! Skulle göra så mycket! Sen skulle underbara, snälla mamma och pappa kolla om de kan hjälpa oss. Vad skulle man göra utan dem!!?
Blir en väldigt tuff månad men förhoppningsvis så blir det bättre sen. Och det kunde vara värre. Får tänka så. Är iallafall lugnare idag än jag var igår. Då fick jag så ont i magen av all denna stress, magen drog ihop sig som en boll och lite av smärtan kom tillbaka. Idag har jag lite ont men det känns bättre och lugnare. Bebisen grejar som tusan därinne! ;-)

Min lilla banan! ;)

Kan säga att jag längtar till nästa lön....hahaha. Och har inte ens fått lönen för denna månad...haha. Blä.

Har orkat att torka lite damm idag och plocka bort saker från vardagsrumsbord och köksbordet. Ser mycket bättre ut här nu. Skönt att orka lite också. Vill må bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar