tisdag 20 september 2011

:)

Fick en bra nyhet från en god vän om att det är bebis på väg!! Tjohoo! Så GLAD för dem! Åh! Hon har så mycket fantastiskt att se fram emot. Blir nästan sugen på en till plutt. Haha eller inte.....
Min graviditet var bra förutom sjukskrivning i ca en månad pga det jävla myomet och sen hade jag ju massoooor av sammandragningar resten av tiden men annars så kände jag mig så fin och tillfreds som gravid. Gillade att bära på plutt. ;)
Skulle man ha lyckan att bli gravid igen nån gång så är det ju inte aaallllls säkert att den graviditeten blir lika bra.
Men jag vill nog njuta av Nate ett tag till... Bara vi liksom. Min finaste älskling!

Nate busade ordentligt idag. Han fick leka med sin pipmugg efter middagen och det resulterade ju i vatten överallt på hans "matbord". Han satt och trummade på bordet så vattnet stänkte rakt på mig vilket fick mig att skrika till lite och skratta. Nate blev först lite förskräckt men sen såg jag två horn växa fram och han började tokskratta och trumma(slå!) ännu mer. BUSUNGE! Hihi.

Var till jobbet igår å hälsade på och lämnade även tillbaka lite böcker som Fredrik lånat. Träffade trevliga kollegor och åt lunch med Heidi. Fick kläder till Nate av Heidi. Tack så mkt! (Får komma och hälsa på sen när du fått bebis så jag får köpa nått fint till dig och lilla pluttan i magen din. ;-)

Idag hade jag lite ångest om jag skulle ut på en promenad eller inte. Vet inte vad det är ibland med mig och motion.... Jag får typ "torgskräck". Men jag tog mig i kragen, packade Nate i vagnen, satte på mig mina Easytone och traskade iväg. Så STOLT jag var över mig själv sen när jag kom hem. Varför blir det så här?! Nästan varje gång är det en kamp...."ska jag eller ska jag inte sticka ut...." Det borde ju vara SJÄLVKLART ATT MAN RÖR PÅ SIG!?!? Fucked up!
Jaja! Jobbar på detta! ;)

Snart är det hopp i säng! Imorrnbitti kommer darling hem från jobb...igen.... Sen åker han igen på torsdagkväll.....Väldigt hattigt jobb han har
just nu...... Hm.
Goodnight ya'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar