onsdag 28 september 2011

Nu väntar vi på att Fredrik ska komma hem. Nate leker på golvet bland sina leksaker och jag går och plockar lite...eller sitter här. ;)
Imorgon kommer Jen med familj hit från USA. Ska bli sååå kul att träffa dem. Var alldeles för längesen! Ska bli kul att se hur Nate och Zoe reagerar på varandra. De är ju nästan jämngamla.

Jag har börjat bita på naglarna! Gah så fult det blir!! Måste, mååååste vara mer noggrann med att sätta nagellack på dem för då är det mindre troligt att de går av(alltid extremt långt ner på nageln..Aj.) och då är risken mindre att jag tuggar sönder dem.
Jag som var så stolt över mina naglar i våras och somras. Så långa och fina! Loved them!

Kanske ska ta och göra lite gröt åt plutt.... Han är en liten bäver btw. Han älskar att tugga på trä. Pallen, trappan, spjälsängen och barnstolen hos mommo. Suck. Jättenyttigt att äta färg/lack.....

Happ, nån som helt plötsligt blev skitsur på sina leksaker.... Dax för gröt kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar