söndag 11 september 2011

Home

Hemma från Åland nu. Nu är sommaren slut. Vad snabbt den gick!!
Nate kryper så snabbt nu. Busunge! ;)

Hittade denna lista hos Nindra. Gör den jag med. Så roligt! :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Nate som kröp iväg och blev busig o fnittrig när jag "sprang" efter och sa " nu kommer jag och tar dig!" söthjärtat!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Packade, duschade och lagade frukost. På typ samma gång. ;-)
Vad gjorde du för 15 min sedan: såg på True Blood, bloggade och myste med katten Spike.
Det sista du sa högt: "Vilken bra skådis han är!" om Alexander Skarsgård.
Det senaste någon sa till dig: "Jag går." Fredrik som gick till Nate som vaknat.
Vad har du druckit idag: Kaffe, cola, fanta, kaffe, cola(åkt båt) och massa vatten.
Vad var det senaste du åt: Parma och mozarellasallad.
Vad var det senaste du köpte: vin, skumpa och två par fina trosor på båten.
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och blött
Godaste glassmaken: salmiak eller Valios vaniljglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!
Sover du tungt: näe
Drömmer du mardrömmar: jo
Trivs du med ditt jobb: Ibland ja och ibland så less
Favoritklädsel: Jeans o t-shirt. Klänning. Mysdress.
Favoritlåt just nu: eh...donno.
Vad ser du om du tittar till höger: soffkudde.
Vad gör dig glad just nu: att Nate somnar om
Vad ska du göra härnäst: Kolla klart på True Blood o sen hoppa i säng
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: ok
Favoritgodis: oj...mkt
Kläder just nu: trosor o linne
Höstplaner: Jen, Jacob och Zoe kommer till Sverige snart. Yay!
Hur många kuddar sover du med: Typ 3..
Spelar du något instrument: Inte nu längre
Morgon eller nattmänniska: morgon
Vad är viktigast för dig: att mina nära och kära får må bra o va friska
Är du kittlig: ja
Snarkar du: hm...jo kanske ibland
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Spindlar och bärfisar. Blääää
Längtar du mest efter just nu: Sömn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar