onsdag 21 september 2011

Here we go again....eller?

Fått mellanblödning igen.... Och har lite "dragning" i tjejmagen. Så här började det sist oxå innan det upptäcktes att jag hade en cysta på äggstocken.... Endometrios. Åh...vill inte ha dessa problem.... Blödningsrubbningar(vet aldrig när en överraskning kan komma) och ont i magen(fan värre smärta än förlossningsvärkar...nåja inte riktigt men det gör ont så in i helvete....). Sen blir ju inte humöret på topp heller när man känner sig konstant ofräsch och lite ledsen över ens "öde".
Jag ska väl egentligen inte klaga då jag hittills haft en mkt snäll endo, finns de som har det miljooooner gånger värre än mig och jag lider hårt med dem...kan inte ens föreställa mig....men jag hatar min endo ändå.
Måste boka tid på gyn och be henne kolla upp om det är några nya cystor på G.

Har fått dille på Alfapet på iPhone/iPad. Så kul! Denna gång ska jag vinna över maken!

Nu lite lunch sen ska jag försöka ta mig ut och rasta fläsket lite. ;)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar