fredag 30 september 2011

Sommar....

...var det idag. Jösses vad solen värmde min kropp och kind idag. Samtidigt som jag verkligen njöt så blev jag lite ledsen eftersom sommaren strax är slut. Snart är det viiiiinteeeeeer..... :/ Hatar att frysa! Hatar att behöva gräva fram bilen ur massa snö. Hatar slasket.
Men än så länge får man njuta. Ska ta till vara på dan imorgon oxå. Blir en tur i lilla stden med Carro. Skoj.
På söndag kommer Jen och lilla Zoe och hälsar på. Gud...när träffade jag Jen sist......? På mitt bröllop 2008?
Sheeeeet....vad jag saknar att inte ha henne i samma land! Men nu är jag så glad att de tagit sig hit så vi får träffa dem OCH Zoe. Jag ska ladda kameran!

Imorgon måste jag nog köpa lite chips...... Haft sånt sug idag och ikväll! Jag vet att jag inte borde äta sånt just nu då jag försöker få vågen att ticka nedåt men vad fan...jag är ju ute och powerwalkar 1 timme om dan så då borde jag vara värd lIte chirre.... Nu får jag nöja mig med en satsumas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar