lördag 1 oktober 2011

Effekt

Promenaderna har gett effekt! Idag kom jag o tänka på ett par jeans som jag provade för inte alls så länge sen och då var det ca 10 cm mellan knapp och knapphål. Fick knappt upp byxorna över rumpestunsen heller MEEEEN idag gled de upp lätt och jag kunde knäppa dem! Hahaha! Blev lite förvånad faktiskt. Visst, min mage har gått ner ungefär halva storleken och mina ben kääänns smalare men inte trodde jag att jag skulle få på mig dessa byxor. Hihi. Blev supersporrad för det funkar ju! Promenader och att inte äta alltför mkt kolhydrater. :)
Skrev ju igår att jag skulle köpa chips idag och ja det blev en liten påse för jag åt på Subway(chicken teriaky som enligt Gillian i Biggest Loser ska va ok att äta) med Carro idag och fick med en chirrepåse i menyn så den lilla har jag njutit av och det var alldeles lagom.

Imorgon kommer Jennifer med sin lilla Zoe och hälsar på. Carro och Helena kommer oxå. Tänk, alla vi tjejer samlade igen. Var läääängeseeen! Och alla antingen har barn eller har barn på väg. ;) Så kul!!

Nate har varit en famnprisse idag. Han har lekt själv ett tag men sen kryper han efter mig och gnäller "maaaammmmaaaaa ta upp miiiig!". Undrar om det är fler tänder på G för han har tuggat på allt som en galning inklusive sina fingrar vilket har resulterat i gråt eftersom det faktiskt gör ont när man biter sig själv... Höhö. Glad iallafall att han inte biter mig i tutten. Så ofta.

Plutten vaknade 4:30 imorse vilket fick mig att känna mig lite matt och "oh nooo you dooon't!" men lyckades få honom att somna om och han sov till klockan 7:00. Puh. Kände mig som ett vrak då men bara man stiger upp och kommer igång, får sitt goda kaffe så är det okej och rätt skönt. Men det vore inte fel med lite sovmorgon snart.....

Klockan är strax 20:00 och jag tänker lägga huvudet mot kudden nu och sova. Plutt sover äntligen. Han var jättevarm och grinig så det tog ett litet tag innan han slappnade av.
Så nu drar jag ur kontakten. Good night! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar