söndag 23 oktober 2011

Test

Såg på en väns blog att hon hittat en app för att blogga till iPhonen. Nu testar jag den oxå! :)
Dax att sova. Varför går jag och lägger mig så seeeent?!
Imorrn är det min morgon med fina Nate och säkert vaknar han tidigt.
Idag när F skulle få upp med honom ja då sov N till strax innan 9. Va!
Visserligen fick vi alla sova vilket var bra men det är lite lyx att ligga kvar en stund ENSAM om så bara det är för att dra sig i en kvart eller nått. Lite frihet liksom. ;)

Idag har vi tagit en tur på staden. Köpt lite smått i klädväg åt Nate. Köpte lite bubbel oxå. Gott!
Vi har kollat på Kung Fu Panda 2 ikväll. Helt ok. Jag är ju inte så mkt för tecknat men vissa e ok och jag har faktiskt lärt mig att uppskatta det lite mer sen N kom in i bilden eftersom vi då och då har på CN och andra barnkanaler åt honom. Han kollar iofs bara i typ 5 minuter men är trevligt att ha i bakgrunden och varje gång de sjunger på tv:n så hajjar han till, kollar och skrattar. Värmer hjärtat! :)

Nepp. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar