fredag 14 oktober 2011

Crap

Kom på nu att jag nog kastade mina nya(från förra vintern) vantar när jag städade våra lådor med halsdukar, mössor och vantar för några veckor sen. Trodde det var de gamla trasiga vantarna(typ likadana) jag kastade.... Skit oxå!
Man kanske skulle ta sig en tur på staden imorgon då.

Idag tog jag och Nate en snabb powerwalk. Så skönt att få upp lite flås och att bli svettig. :) Bränn. Bränn!
Precis när jag var på väg in kom mamma förbi. Trevligt! Bjöd henne på lite kaffe och hon fick kramar och gos av Nathaniel. Han är så mysig när han vill kramas. Myselimys!

Kollar på Idol nu och herreguuud vad har deltagarna på sig?! Så otroligt FULA, tråkiga och "beiga" kläder!
Antar att jag inte hänger med längre....

Snart blir det hopp i säng. Hoppas Nate sover mkt inatt. Han har varit väldigt orolig i några nätter nu. Det gör att mamma blir lite seg.... :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar