måndag 17 oktober 2011

Imorse fick darling sovmorgon. Han sov länge....typ 10:30.... Var lite avis...och han var lite groggy....typ "vad hände?!" Haha.

Kunde ta en promis idag. Hade vilodag igår pga heeemskt skavsår på hälen. Herregud! Det hade liksom blivit blåsor under skavsårsplåstret(alltså en till ny blåsa) och när jag äntligen fick bort plåstret(de sitter bra-på gott och ont) så såg det såå vidrigt ut! Kräktes nästan. Fy fan. Så jag tvättade rent och smörjde in med krämen jag hade till mina såriga tuttar förut(ouch att börja amma!) och vilade fossingarna från skor en dag.
Idag såg det såå mkt bättre ut. Frisk hud liksom även fast det var ilsket rött. Satt i fotbad och lät det sen torka ordentligt. På med ett nytt fräscht skavsårsplåster och ut på promis! Så skönt!!

Imorgon ska vi kolla Nates tänder. Nåja...det är ju mest info så här första gången men känns lite spännande ändå. :) Har tid 9:45 - mitt i bajs och sovstunden.... Får se hur det går. Hahaha.
Får se om vi tar bilen till BVC eller går dit. Vill helst gå men ibland flyger liksom tiden iväg när man har en liten har jag märkt oavsett hur mkt man planerar.... så då är det lätt att ta bilen. Och kul att åka lite bil oxå. Haha.

Såg på nyheterna om det paret som förlorat sin 2-åriga son pga vattenkoppor som lett till blodförgiftning som sjukhuset upptäckte försent och jag fick sån panik. Herreguuud sånt får ju inte ske!! Kunde nästan inte se på de sörjande föräldrarna....
Tittade på Nate och kände att hjärtat brast lite(MYCKET!). Skulle det hända nått med honom vet vad jag skulle göra!! I would die!!!

Nu tror jag att jag ska mysa ner mig i sängen. Får se hur länge plutt sover imorgon.... Han brukar sova jättebra och mkt när vi ska nånstans... Så typiskt. ;)
Over and out. Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar