tisdag 18 oktober 2011

Tandsköterskan

Idag har Nate fått träffa tandsköterskan. Gick bra. Fick mest info som iallafall jag redan vet(man har ju själv tänder...) men kanske vissa människor inte vet vad riktig tandvård är.... Donno....
Hon tittade lite försiktigt på hans tänder och han gillade väl det sådär....haha.
Det var två till mammor och deras små tjejer där på samma "tandmöte" och Nate tyckte det var väldigt intressant med fler små människor. Hihi. Dock är jag lite allergisk mot ungar som byter leksaker som de biter på. BACILLER!! Uäck! Jag vet ju att Nate måste utsättas för lite baskelusker men jag gillar det inte.... Har nog lite bacillskräck. Men jag är iallafall bättre nu(inte lika nojjig) mot hur jag var när N var liten. Då fick alla tvätta händerna ordentligt innan de tog i honom. Haha.

Snart kommer syster yster. Vi hade planerat en promenad idag men hon har hemsk huvudvärk och jag har gått en megapromenad idag redan så.... Kanske bara bakar lite ihop och pratar skit. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar