torsdag 27 oktober 2011

Lista

Snodde en lista från Nindra. :)

Vilken svordom använder du mest? Fan. Helvete.
Äger du en iPod? Nä.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Min lilla levande väckarklocka väcker mig mellan 6:30-8:00. Oftast går vi upp 7:30.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och. Blir dock stel som en pinne framför kameran.
Vilken var den senaste filmen du såg? Andra Harry Potter filmen
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det spelar ingen roll. Det beror väl på lite vad man gör...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj...vad roligt det skulle vara. Jag skulle köpa nån lyxgrej som maken suktar efter. Typ hans drömgitarr. Och sen massa fina presenter till familjen. Kläder, champagne....Sen betala av på lån....ja...pengar kan man sätta sprätt på utan problem.
Har någon någonsin kallat dig lat? Nja...men slarvig.... Jag kallar mig dock själv för lat ibland. Eller bekväm. ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Näe...jag är som pappa. Kan sova när som helst, var som helst.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cd-spelare förutom den i bilen då....vet inte vad för skiva som sitter i där...
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Donno. Lyssnar väldigt lite just nu.
När var senast någon stötte på dig? Oj...ja....det var längesen... ;-)
Vad åt du till middag senast? Kyckling och en sallad.
Använder du huvtröjor? Mysigt. Har ingen just nu dock. Står på önskelistan.
Vem var den senaste som ringde dig? Bror Jim.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana. Fritt fall oxå även fast jag nästan siiiter på mig.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Vore ju konstigt om man vore det enda personen i världen som ingen pratar skit om...
Hur många syskon har du? 3
Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är blyg. Har alltid varit. Men vet inte om jag är mer blyg för killar... Vet inte... Kanske...
Vilken film kan du alla replikerna till? Hm. Klassikerna från Star Wars.....
När flög du senast? Måste ha varit till och från Jennifer och Jacobs bröllop i Skottland 2007.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej men det e ju alltid positivt när man kan säga "man lär sig alltid nått nytt!"
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Mm
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej men jag skulle ju inte säga nej till att bli bjuden...haha.
Vad har du med dig in på bion? Trevligt sällskap, popcorn, läsk, godis. Gillar att slappna av i filmens värld. Låta hjärnan slappna av och fantasin flöda. Och sen diskutera filmen efter. :)
Vad har du för väder? Mörkt. Natt.
Gillar du att flyga? Jaaa! Jag är en sån nörd vad gäller flyg. Är nästan en sån som skulle kunna åka till Arlanda och bara se flygen lyfta och landa. Har aldrig gjort det dock. ;) Vet inte...det fascinerar mig.
När sov du senast på golvet? Sov på vårt badrumsgolv natten då vi flyttade in här. Det var nyår och jag var lite för förfriskad(aspackad!) när vi kom hem. Sov väldigt skönt på det varma golvet. ;)
Vilken är din favoritdrink? Cosmopolitan
Gillar du din boende-situation? Japp.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Heeeelst 8 timmar men nu är det ju som det är... Det funkar som det är nu oxå även fast det sliter lite.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej.
Vilken är din favoritfrukt? Banan, ananas, melon, äpple..
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Näe... Har aldrig fattat det där med kalori-räkning. Visst fattar jag att man inte ska äta vissa saker allt för ofta men...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min man. Haha. ;) Men det löste vi.
Vad var det senaste du åt? Lite godis och citronvatten
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Ehm beror faktiskt på hur personen är och inte vilket kön. Vissa människor klickar man med direkt och andra inte.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma kom på mitt namn för hon tyckte det var fint och tur var väl det för innan funderade det på Susanne. Jag är ingen Susanne.
Gillar du senap? Ja! Gärna stark som tusan! :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Bit ihop för i helvete! Nä...så säger jag nog inte... Haha. Man får faktiskt tycka att saker o ting kan vara jobbiga men sen får man ta sig i kragen igen.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det skulle vara skitballt även fast jag har sjuuuk höjdskräck.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Charlotte i Sex and the city ibland. *fniss*
Skulle du säga att du är trendig? Hahahaha! Hahahaha! Nej.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ehm... Heather Lockelear för några år sedan när jag var smalare... ;)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Tycker du att du är attraktiv? Bättre nu än för 3 månader sen ialf men har en bit kvar innan jag är mer nöjd.
Vad är du allergisk mot? Elaka människor
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. Men föredrar kossa framför gris? Kyckling är oxå gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar