söndag 9 oktober 2011

Söndag

Plutt bajjar och leker. Bra att kunna göra två saker samtidigt. Haha. Maken ligger o sover och jag undrar när jag ska få lite sovmorgon.... Hm.
Tror det är dax att placera en varm åkpåse i vagnen idag. Kändes riktigt crispy ute när jag släppte ut katten för en stund sen. Jag har ett väldigt varmt barn så har inte behövt ha på honom så mkt kläder i vagnen. Han blir GALEN om han blir varm. Lite småjobbigt sådär... Speciellt om han får för varmt i bilbarnstolen(vilket händer då och då...) för då har man en siren hela bilturen. Kul. Not.

Jen, Jacob och Zoe var här på lunch och fika i fredags. Så trevligt! Slutade med att jag och Jen satt i soffan med våra barn och pratade och Fredrik och Jacob satt vid köksbordet och drack lite öl och provade lite whiskey och rom. Jag hoppas så att de flyttar till Sverige!!! Men då hoppas jag oxå att vi hinner åka över och hälsa på dem innan... ;-)

Igår var det familydinner hos mam o pap. Trevligt. Och mammas goooda mat(som vanligt) och lite vin. Nate fick gå på en liten upptäcktsfärd i huset med moffa. Första gången Nate stäckte händerna mot honom för annars har han varit lite blyg för stora moffa med den mörka rösten. Hihi.

Idag åker storebror till Frankrike med Jobbet. Cognac och Champagne ska de besöka. Så avis!!

Nu e det nog fax för blöjbyte...det luktar lite misstänkt här,... Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar