onsdag 12 oktober 2011

Lite trött idag

Jäkla Wordfeud som håller mig vaken på kvällarna. Lägger mig alldeles för sent numera.
Denna natt har sömnen varit väldigt "hattig". Nate har vaknat flera gånger och gallskrikit. Trösta, trösta. Sen när vi sover skönt och djupt så vill katten in eller ut. Önskar ibland att vi hade en kattlucka eller en innekatt......
Nate vaknade 6:20 idag och gallskrek igen. Sen när han vaknade på riktigt så log han stort och såg ut att tänka "hej älskade mamma!". Mitt hjärta smälter varje gång!

Får nog ta en liten nap på dan idag. Gjorde det igår oxå och herregud vad skönt. Jag sov jättemkt på dagarna när Nate var en liten pluttig bebis vilket gjorde att jag inte kände mig så överkörd och trött. Tror jag ska börja införa en lunchtupplur nu. Eller gå i säng i tid på kvällen....

2 kommentarer:

  1. Nääää! Ta en lunch tuppis! Vem ska jag annars spela WF med på nätterna :P

    SvaraRadera