fredag 14 oktober 2011

Morgonsång

Fick lite morgonsång imorse. Nate har kommit på att man kan sjuuuuunga. Eller nått. Låter typ "Aaaaaaaaaa" i olika tonlägen. Så sött! Hihi.

Ställde mig på vågen imorse. Nyfiken o spänd för känner ju att en hel del har rasat av mig. Har gått ner 1/2 kilo sen jag började tänka klokare vad gäller mat och motionera mer.
Wtf?! Ångrar nu att jag inte mätte omkretsen på lår, mage, armar och så... Vet ju att man inte ska gå efter vågen men jag vill så gärna under "det där sträcket"...och lite till....
Jaja. Huvudsaken är ju att jag känner mig starkare och snyggare sen får väl vågen visa vad den vill... Eller nått... Och jag vill se stark ut. Muskler är så satans snyggt. Alltså, inte för mkt muckler då utan jag vill mer vara och se "vardagsstark" ut eller hur jag nu ska förklara det. Stark och frisk liksom. :)

Idag åker maken på jobb igen. Ensam hela helgen. Vad ska man hitta på ? Inte ens mamma är hemma då hon agerar kock åt pappa och hans kollega på Åland där de ska resa ett hus. Bea är ju hemma iofs. Kanske får med dig ut på en promis kära syster? ;)

Snart dax att dra på vinterdäcken på bilarna då. Brr vad kallt det börjar bli. Blä.

Igår fick mina kollegor varsin iPad av jobbet. Hm. Arbetsredskap först och främst men ändåååå. Tur att jag har en egen padda annars hade jag blivit grön av avundsjuka. ;) Men kul att jobbet satsar lite och hänger med i tiden!

Nu lite frulle.

2 kommentarer:

  1. Sv: Aa, jag vet! Känns verkligen så när man ser på bilden... Vill veta vad den där känslan innebär!
    //Bea

    SvaraRadera