torsdag 29 september 2011

Found it! I think.

Jag har alltid haft jätteproblem med torra fingertoppar(och fötter) på hösten/vinter/våren. Huden flagnar typ av och jag får självsprickor som gör så satans ont och inte är det speciellt snygg heller... Skäms att betala/ta emot växel i affärer tex. Nu är det värre än normalt och jag antar att det är för att jag ammar och blir av med så mkt vätska i kroppen.
Jag har provat sååååå MÅNGA krämer och salvor genom mitt liv. Vissa har funkat okej och andra absolut inte men har aldrig hittat den ultimata. Om nu den finns...
Provade Nuxe olja(den utan skimmer) och vilken skillnad den gjorde på mina trasiga fingrar. En sån ska jag köpa och testa mer eftersom jag bara hade en sån där liten "provpåse" med några droppar i typ....
Den gjorde mitt hår och mina armbågar så mjuka och fina. Super!
Så förhoppningsvis funkar denna olja ett tag. Hope so.

Idag åkte darling på jobb igen. Trist. Förra gången han åkte så glömde han sina arbetsskor så jag fick åka med dem till honom morgonen efter. Idag glömde han sin mobil. Haha. Lilla virrpanna!! ;) Som tur är så ska mamma o pappa åka till Åland imorgon så då får de ta med luren till honom. Undrar vad min kära make glömmer nästa gång.....haha. Love ya!

Ska se vem som går vidare i Idol och sen är det sängen som gäller. Trött.
Imorgon är det fredag. Vad ska man hitta på tro?
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar