söndag 24 oktober 2010

24 oktober

Igår var vi hem till Heidi & Micke och alla barnen. :)
Fick god mat, godis, kaffe och hembakt! Så gott! Var väldigt trevligt och de har otroligt söta barn!
Hade bilen fylld av bebisgrejer sen på vägen hem. Listan till bebben minskar! :) Jättebra det!
Vi kom hem, jag tryckte i mig lite guacamole och tortilla cheesechips och en kopp grönt te. Sen blev det stup i säng. Sov så där... Varje gång jag vaknade så var jag såå yr i huvudet. Blä.

Idag kom mamma hit en sväng och hjälpte oss att måla övervåningen. Bara en omgång kvar att måla och sen ska "stockarna" målas bruna(de har fått lite vitt på sig) och sen är det klart för inflyttning! Ska bli så skönt att slippa vingla ner från loftet varje dag!
Åkte ut till mamma sen och fick i oss varm goood ärtsoppa! Yum! Oj.....måste fixa matlåda kom jag på....

På lördag ska vi fira mormor som fyller 80 år! Ska bli kul! Över till Åland över dagen/kvällen. Jag antar att jag får agera chaufför! ;) Helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar