söndag 31 oktober 2010

Sur & grinig

Ja...på dåligt humör nu.... Sur och grinig! *mutter, mutter*

Gick igenom räkningarna idag(äntligen) och vi blev båda förvånade över att vi fick så mycket över med tanke på att jag inte fick så mycket i lön...
Kände "puh" ett litet tag. Ett litet tag fick jag känna "puh"!
Sen, vår torktumlare går sönder! What the fuck!! Hahahaha...man blir ju lite galen....
Fredrik sa "Det går inte så bra för oss nu...höhö" Så skrattade vi lite åt det! Det är ju tur att man kan skratta lite åt det iallafall även fast man känner att skrattet ibland låter som en person som sitter inlåst i ett madrasserat rum... i en vit skjorta med armarna knutna bakom ryggen.... haha.

Jaja...får hänga tvätten hädanefter ett tag tills vi har råd att köpa en ny tumlare.

Lördagen på Åland blev iallafall jättelyckad! Mormor verkade jättenöjd över dagen och hon var så söt! ;-)
Fick 100 Euro av moffa precis innan vi gick. De är så himla söta!!! De pengarna ska gå till bebben! :-)
Fick köra hem en fnittrig familj sen. Såg även en skymt att Arvingarna på båten. Häftigt va?! ;)
Gick hem till Jocke när vi kom hem. Även Bea och två av Jockes kompisar kom dit. Jocke bjöd på skumpa och drinkar. Jag fick hålla mig till vatten men det var helt okej för jag var så vattentörstig men att sitta och se människor dricka skumpa o vin hela dagen gjorde att jag var så sugen på lite bubbel. Men men... ;-) Får tåla mig ett tag till! :)
Gick hem o lämnade maken hos Jocke(de fortsatte med whiskey..) och drack ett glas mjölk och åt en macka. Tog en dusch och sen stupade jag i säng. Somnade med mobilen i handen.... Lite trött.... ;)

Har en 4 dagars vecka framför mig! Så skönt! Ska fan sova, sova, sova helgen som kommer... *gäsp*

Over, out and good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar