onsdag 27 oktober 2010

Magen har lugnat ner sig! :)

Nu mår jag bättre! Så skönt! Hade nog bara VÄLDIGT mycket luft i systemet! Fniss! Men det kan göra väääldigt ont! Blä. Har kunnat äta middag nu oxå, första maten idag sen frukost kl 6 imorse..., F:s köttfärsbiffar, potatis och god vitlökssås. Gott!
Nu är jag sugen på nått godare. Typ en stor kopp varm choklad med vispad grädde på toppen, chokladpudding med hallonsylt och vispgrädde eller ostkaka med sylt och vispgrädde! Hmm...ser ett mönster här med grädden....hahahaha
Skulle jag vara en hemsk fru skulle jag tvinga min man att åka och handla! Höhö.
Är så jobbigt att vara så här sugen på nått sött och onyttigt....jag kan inte tänka på nått annat....

Imorogn ska jag ringa FK om jag kommer ihåg. Måste fråga om mina pengar! Vill ha dem nu för tusan!

Jag drömmer ju jätteofta om vargar och det ska tydligen betyda att: En dröm om vargar symboliserar en opålitlig och grym person. Biter den dig kommer du att bli sårad.
Jaha... vem kan det vara då? ;-)

Åh herregud...skulle ge nästan vad som helst för en bit(läs stor bit) ostkaka med sylt och snömos!
Snömos...visst låter det mycket finare än vispgrädde? Åländskan är bra vacker ibland.

Kanske ska dricka ett stort glas mjölk...kanske kan få bort det värsta suget....?


Choklad & grädde


Ostkaka




Vargen!




Got milk?? Mohohhahahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar