torsdag 28 oktober 2010

Japp!

Idag har jag tryckt i mig en stor "Japp" efter lunch! Den satt som en smäck kan jag tala om! Mmm!

Magen har funkat okej idag oxå..skönt..lite bubblig men det är väl sånt man får ta.... Börjar förstå Miranda i Sex and the City när hon var gravid..hon sa då att hon var en rap och- pruttmaskin... Haha...jo...lite så är det nog... Ibland. :-)

Loggade in på försökringskassan igår och såg att de fått in det kompletterade sjukintyget från min läkare IGÅR!!! Vad fan! Han har nog haft det sen FÖRRA måndagen! Jag blir så jäkla sur alltså! Visst jag kan ju förstå att han har mkt att göra för man får alltid vänta länge i väntrummet när man besöker honom hos barnmorskan. Och han springer fram och tillbaka i korridorerna... Men gah! Sånt här är ju viktigt! Nu får jag nog vänta tills slutet på nästa månad innan jag får några pengar... Less. Hade så räknat med dessa pengar nu....
Fast klarar vi oss nu på de pengar vi har så är det ju bra om jag får lite exta money nästa månad för då ska elen betalas... Tjohooo...dessa utgifter... Och i december ska mauarna till the Vet och få sina sprutor och även chip i nacken! ;-)
Ja..jag har fullt upp tills december iallafall... Och sen är det bara och vänta på att gullungen ska titta ut! :-)

Hemgång om en timme ungefär då. Så jäkla trött.
Det är TUR att vi har ett vilrum på jobbet. Gick dit en stund idag för det gjorde vekligen ONT att försöka hålla sig vaken. La mig ner raklång i massagestolen(utan massage då såklart) men jag fick så svårt att andas och började må illa. Höjde stolen igen och då gick det bättre. Somnade som en stock med avslappningsmusiken i öronen. Efter ett tag så vaknade jag med ett ryck för att det kändes som om jag sovit i en timme eller nått.... Kollade i panik på klockan och jag hade sovit i 10 MINUTER! Haha. Längtar hem till sängen..... Zzzzz

Tid gå snabbare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar