söndag 10 oktober 2010

Middag och punka

Igår blev vi bjudna på middag hos mamma & pappa. Wienerschnitzel med ansjovis, kapris och potatis. Gott! Sen blev vi kvar till ca 22:45 efter intag av kaffe, choklad, öl, vin, konjak och whiskey. Jag fick ju såklart bara hålla mig till kaffe, vatten och choklad men det var helt okej det med. :) Supertrevligt var det att bara sitta vid köksbordet och prata.

När vi körde hem så tyckte jag att bilen kändes lite konstig och när jag svänger av till vår parkering här hemma så lät det som om jag körde över något hårt. När vi sen kollade ena framdäcket så var det nästan helt platt. Oj då..... Tur att vi kom hem iallafall!
Imorse kom mamma & pappa med deras bil som vi får låna medan de är på Åland och så att vi kan pumpa upp det platta däcket lite och åka ut till deras hus/tomt och byta däck(pappa hade tydligen nått extradäck liggande hemma så vi slipper gräva fram reservdäcket nu precis innan bytet till vinterdäck...) Ska byta däck imorgon!

Mår så bra nu om man jämför med bara 2 veckor sen! Tjohoo! Får sammandragningar när jag rör på mig men de gör inte ont nu utan de känns normala! :) Skönt!
Imorgon är sista sjukskrivningsdagen sen börjar allvaret igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar