tisdag 12 oktober 2010

Första jobbdagen avklarad

Och jag är helt slut! Har ont i magen, ryggen, fötterna och träningsvärk i vaderna. Haha, är lite ur form tror jag....
Jag får nog ta det ännu lugnare imorgon....tyckte jag tog det lugnt idag men det blev visst för mycket iallafall..... Risken är att jag åker på att jobba till 18 imorgon så funderar på att ta en sovmorgon.... Får se.

Tänk att jag redan är i vecka 25! Helt galet vad tiden går! Bebben har hållit mig sällskap idag när jag satt vid mitt skrivbord på jobb(med sparkar o kickar). Så mysigt att känna att man liksom inte är ensam. ;-)

Maten var klar när jag kom hem...potatis, fiskpinnar och god sås! Mmm! F hade gjort i ordning en tallrik åt mig som jag snabbt värmde i micron då han hade åkt och tränat när jag väl var hemma.
Fick inte igång tv:n heller...tänkte äta middagen framför den..... F har nog gjort något med någon sladd och glömt ändra tillbaka....kul....Så fick äta min mat i lugn och ro med en katt som stirrade stint på maten. Trodde först han ville åt fiskpinnarna så jag gav honom en liten smula. Han luktade och slickade lite på den men såg sen ut att kväva en kväljning "Hur fan kan du äta sånt där!? Uäck!" och så sprang han och åt lite torrfoder istället.... Haha. Jag erbjöd iallafall! ;)

Borde ta en dusch och sen hoppa i säng. Så jäkla trött... Hur jag ska orka med Norrland i helgen det vette tusan.....shit.....

Hoppas försäkringskassan betalar ut lite pengar till mig snart.... De tar god tid på sig vill jag lova....morr! De tänker väl inte på att folk kan sitta i en jävla pengaknipa för att man råkar bli sjuk..... Tur att F har fått sina pengar så att vi har lite att leva av(även fast vi måste spara, spara, spaaara till alla räkningar).
Skulle vara så underbart nu att få gå ut en kväll och äta middag! Slippa tänka "Nej...vi har inte råd...."
Ska verkligen ta det lugnt på jobb nu så att jag inte blir sjuk igen för jag vill ha en BRA lön för fan! Vill ju kunna handla lite åt bebben oxå ju..... Så TRÅKIGT att inte kunna göra det! Inte ha råd med ett par små strumpor ens..... :-( Men snart så!

Over and out and good night! :-)

1 kommentar:

  1. Jaaa, om vi ska! :D Du, jag och lillplutten! Puss

    SvaraRadera