måndag 1 november 2010

Vem har sagt att...

...stödstrumpor måste vara fula?


Rätt så fina va? :) Finns på Bluebox.se

Jag är så godissugen...men jag KAN inte springa och köpa nått gott(läs choklad) bara för att jag får ett sug. Kommer ju bli asfet(nu är jag bara lite fet så där...haha;) om jag gör det då och då mitt i veckan... Får hålla mitt smask till helgen!

Det slog mig i helgen att "det kommer inte bli kul att försöka bli av med alla överflödskilon sen....." Får bara hoppas och be att amningen funkar så man får lite hjälp därifrån!

Är fortfarande så himla sur och grinig. Usch...känns som PMS all over again. Hate it!
Hoppas det släpper snart... Idag ska iallafall darling och lillebror fixa Tacos tills jag kommer hem. Gott! :-)

Har haft jobbiga sammandragningar idag... :/ Känner mig sjuk på nått sätt.... Kanske är humöret som spelar mig ett spratt...

Okej, ca 2 timmar kvar att jobba!
Oh! Idag om 2 månader så har jag gått på semester/föräldrarledigt! Så jääävla sköööönt! Längtar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar