söndag 7 november 2010

Sol & söndag!

Solen skiner ute och det är frost på bilarna! Undrar när nästa snölass kommer....
Vill ha en ny jacka..... buhu....

Längtar till jul och all julstök! Har sån god lust att sätta på julmusik men tänker att jag får faktiskt tåla mig till december iallafall.... November går nog snabbt! :)

Helgen som kommer så ska Erika & Meja och hälsa på mig! Hoppas vi alla håller oss friska!!! Håller en tumme!!!!

Igår var jag helt slut redan klockan 21. På en LÖRDAG!!? Så det blir inte så mycket "kvällsliv" just nu...jag går ofta och lägger mig vid 21. Känns lite trist att vara så här trött men det är bara att acceptera och nanna kudden! ;)

Kanske ska fixa fram lite frukost... Måst ut i förrådet idag och leta fram mina vinterskor...Hoppas de är där bara så jag inte har slängt dem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar