torsdag 4 november 2010

Bored, bored, booored

Haft pass till klockan 13. Vi var alldeles för många i "laget" idag vilket fick en att sitta och rulla tummarna ibland. Inte kul!
Har ätit en torr lunch(glömde ta med nån sås) och nu vet jag inte vad jag ska fylla ut min tid med resten av arbetsdagen... Så uttråkad!

Känner mig trött och grining igen... Det ser ut som om jag svalt en badboll idag oxå... Får lite panik när jag tänker på att jag har 3 månader kvar..
Hur stor kommer jag bliii???
Vill hem, i säng och sooova!

2 timmar kvar..ja men det här är ju skoj...
Men det är fika klockan 14:40 iallafall! Alltid nått att se framemot! ;-)

Lämna en kommentar till mig idag! I need it! Pliiiiz?!
Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!!! Må bättre snart! Tänk, nu är du hemma o vilar...eller vänta du kanske inte hunnit hem ännu.....nåja hur somhelst är du snart hemma....o det är långhelg! Må gott, P&K /J

    SvaraRadera