torsdag 25 november 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Eftersom jag inte hann blogga igår så bloggar jag gårdagens utmaning nu och dagens senare ikväll.

Min bästa vän. Oj. Jag har flera bästa vänner och många fler GODA vänner. Olika vänner är bra i olika situationer. Jag har så många härliga människor runt omkring mig och vissa kanske man inte träffar så ofta eller bara har sporadisk kontakt med MEN de finns där, ett telefonsamtal, chatt, mejl eller en fika bort bara. I´m a lucky gal! ;) Tack för att ni finns!

Här är några av mina närmaste vänner eller "bästisar" som man sa när man var liten! Sött ord egentligen.... "Du är min bästis...." Hihi.

Träffade min vän Carro när jag var 4 år och vi har hållit kontakten med varandra till och från sen dess. Vi har haft våra utmaningar men jag är glad att vi idag är vänner! :) Hon är en sån person som jag kanske inte pratar så ofta med men som man liksom inte behöver hålla en jämn stadig kontakt för vi vet var vi har varandra ändå. Vi tar liksom upp där vi slutade sist. Vi har haft galet roligt ihop och hon kan vara sjukt rolig att festa med. Gucca Carro! ;) Haha.

Har en kär vän i min kusin Erika. Hon känns mycket som min syster oxå för att vi har växt upp ihop, speciellt på somrarna på Åland. Åh så mycket roligt vi har haft! Hihi! Härliga människa!

Jennifer, träffade henne på gymnasiet och har bra mejlkontakt med henne idag eftersom hon bor i USA. Lite tråkigt att hon bor så långt bort men det är faktiskt henne jag har mest kontakt med. Och nu får vi bebis samma år!! Underbart! Jen o jag hade en period(då hon fortfarande bodde i Sverige) då vi var ute och festade supermycket! Hoho..kan sakna de stunderna ibland! Det var obligatoriskt att hon kom till mig på lördagarna. Vi fixade nått att äta(eller bara snacks) drack en massa vin och sen gick vi ut och dansade natten lång. Hem på natten och lagade pasta med pastasås. Fy fan vad kul det var!! :)

Helena, träffade jag oxå på gymnasiet. Du är en sån skön person Helena! En person som säger vad du tycker och tänker. Så bra på att prata! :) Hihi. Intelligent människa!
Ofta när jag ser nått nagellack i nån speciell stark färg(typ silver, lila eller rött) eller färgen lila på det mesta så tänker jag på dig!

Heidi, min vän och kollega. Det är lustigt hur bra man kan klicka med vissa personer och du är en av dom. Jag har alltid haft så roligt när jag jobbat med dig, umgåts privat och när vi tränat boxercise och simning.
Och utan dig, ingen Fredrik! ;)

Bea. Min fina syster! Vad skulle jag göra utan dig!?
Jag har sett dig växa upp och bli så otroligt snygg, vacker och klok. Och jag ser framemot att se dig bli moster till vår son och att lära känna dig ännu mer. För det är ju först på senare år som vi båda lär känna varandra som vuxna. Ser framemot mitt liv med dig i det! Puss!

Fredrik. Min fina man! Innan jag träffade dig så fattade jag inte de tjejer som sa "min kille är min bästa vän!" Men nu förstår jag! Du ÄR min bästa vän! Du får mig alltid att skratta så hjärtligt! Du gör mig glad ända in i själen på alla sätt och vis! Är så glad att du är min vän OCH min man! ;) Älskar dig!

Min mamma är oxå en av mina bästa vänner. Vi pratar jätteofta i telefon och det är så kul att umgås med henne! Gå på stan, ta en fika eller sitta och pimpla vin(när jag inte är på tjocken). Älskar dig fina mamma! ♥ Snart är du mormor! ;)




2 kommentarer: