fredag 26 november 2010

♥ Dag 9 – Min tro.

Jag är döpt, konfirmerad och gift i svenska kyrkan men jag kan inte säga att jag är så värst religiös... Jag tror absolut på något större än oss men jag tror inte att det är en gubbe på ett moln.
Jag tror ju, som jag skrev tidigare, att någon större makt förde ihop mig och Fredrik. Det är jag så säker på för det KAN inte bara vara en slump!
Sen vill jag gärna tro och hoppas att det är någon fortsättning efter detta liv... på något sätt...

Idag har darling åkt till sjöss för att jobba i 6 dagar. Inte ofta vi är ifrån varandra... Känns lite skumt att sova alldeles själv i den stora sängen! Saknar dig redan fina!♥

Imorogn ska jag ut till mamma och pappa för att fira Lilla Jul. En åländsk tradition för att fira in julen och 1:a advent. Man ska ha en liiten julgran, lite julmat och varsin julklapp. :) Men imorgon blir det nog "bara" lite vanlig festmat men det är väldigt trevligt det oxå. Blir ju bara jag, mamma, pappa och Bea. Och Bea kan inte äta nån mat ännu pga hennes bortopererade halsmandlar, stackars, så får se vad det blir för gotta-gotta mat. :)

Är så trött. Vill att Idol ska vara slut snart så jag får hoppa i säng och soooova! Underbart att det inte är en väckarklocka som ringer klockan 5 imorgon. Har inga katter heller som väcker mig inatt eftersom de är hos mamma. Hoppas jag sover bra utan ♥.

Over and out! Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar