tisdag 23 november 2010

♥ Dag 6 – Min dag.

Vaknade klockan 5 imorse av väckarklockan. Stängde av den och la huvudet på kudden i 10 minuter till. Steg upp, seg som tusan.
Ställde mig i duschen och då vaknade bebben! Herregud vad han höll på! Trodde att en fot skulle sticka ut genom magen... Inte så skönt...
Åt frukost och gjorde mig i ordning i lugn och ro. No stress!
Gick till bussen och fick jogga de sista metrarna för att hinna med den(som att få igång ett kylskåp haha). Fick sitta ensam hela vägen in vilket var VÄLDIGT skönt!
Lyckades precis hinna med buss 73 till jobb(flyt!).
Kom in i värmen på jobb och gjorde lite kaffe. Njöt av det och min macka(second breakfast). Kollade mejl och lite andra saker.
Skrivbordsarbete fram till klockan 11 då jag åt lunch för var så hungrig.

Mellan 13-17 hade jag pass i lånedisken. Dock kom F till jobbet klockan 16:30 så vi drog hem 16:45 vilket var okej med mina kollegor. Fick åka bil hela vägen hem!!! Så underbart!! Blåser galet mycket idag! Hade vi haft mindre bil så hade vi blåst av vägen.. ;) Huga!
Åkte förbi Mc Donalds på vägen hem o köpte "middag".
Enklast då F hade bråttom till sin träning och allt vi har hemma i matväg är i frysen..jag har idétorka!
Är inte nått stort fan av Donken men ibland går det ner. Men det är ju alltid lite "uäck!" efter man ätit därifrån....

Nu är det slapp i soffan som gäller. Funderar på att ta en snabbdusch, en kopp te kanske och sen krypa ner i sängen och läsa. Bara ligga tryggt under täcket, jag o bebben, och lyssna på stormen utanför! Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar