söndag 21 november 2010

Söndag

Sitter i soffan, äter lite marshmallows och dricker lite vatten. Borde egentligen hitta på nån lunch men jag har idétorka.... Magen kurrar lite och jag vet att jag snart MÅSTE äta nån mat.
Väntar på mamma och pappa. Pappa ska försöka laga vår torktumlare som la av för några veckor sen. Pappa är bra han! :) Och mamma ska se om hon hittar nån bra bok i vår bokhylla som hon kan ha med till Egypten.

Igår var vi ute och åt Tacos hos ma & pa. Jim och Jessica var oxå där. Blev en väldigt trevlig kväll. Vi åkte hem först efter kl 01 efter 4 flaskor vin och en skumpa. Ja, jag drack cola, vatten och åt citron. Haha. Surt men gott!
Sov så gott inatt! Första natten på evigheter känns det som. Drömde dock att jag var hos nån massör eller nått som hittade en torr fläck på min axel som hon sa att det nog var hudcancer. Jag grät och grät för visste ju inte alls hur allvarligt det skulle bli. Usch.

Idag är F tränare för gymnasterna hela dagen. Jag kanske ska dammsuga av lite här.... Tar lite i taget då magen drar ihop sig av minsta lilla ansträngning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar