fredag 5 november 2010

Fredagsmys

Jag har fått godis och katten en råtta med kattmynta i! Han leker som tusan nu och verkar toklycklig! Hehe. Så himla söt!

Fick lite pengar från FK idag. Inte så mkt som jag trodde dock men lite i detta hushåll just nu är välkommet... Jag förstår inte riktigt hur de "delar ut" pengarna... Går de inte på ens grundlön och sen 80% på den?? Eller? Får nog kolla upp detta tror jag så de inte har betalat ut för lite....

Jag har iallafall köpt en liten söt dress och 2 par strumpor till bebben idag! Det finns ju sååå mycket FINT att köpa! Jösses....
Sen köpte jag två par gravidstrumpbyxor(tjockare och tunnare), gravidtaights, tre par trosor och ett par varma vantar!
Provade oxå ett par stövlar som liknade UGG:s så nu har jag ändrat mig... Vill inte ha såna..de är alldeles för klumpiga. Mysiga men stora. Jag vill inte att tossorna ska se gigantiska ut... Så får se vad det blir för skor....kanske får dras med mina gamla vinterskor ett tag till....
Men en varm jacka skulle jag vilja satsa på.... Vill inte frysa bara för att jag är gravid.... Det vore ju okej om man hade nära till jobbet men jag måste väldigt ofta stå och vänta på dessa bussar i snö och rusk och hur roligt är det då att stå där med öppen jacka??

Har även tittat lite lätt på barnvagnar idag. Så svårt det är att veta vad man ska välja....och vad man har råd med såklart! ;)


Fin jacka från Polarn & Pyret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar