tisdag 9 november 2010

Snöstorm

1 timme kvar på jobb. Hoppas att resan hem blir okej även fast det är riktigt busväder ute. Bara jag kommer hem så är jag nöjd.

Maken har tydligen en lyxig överraskning till mig hemma. Undrar vad det kan vara.... Vill hem nuuu!
Hem, äta gott, ta en varm dusch om jag är alldeles urblåst och sen krypa upp i soffan med en kopp grönt te, tända lite ljus och kanske en katt i famnen. Mys. Sen sova!

Har inte känt bebis på ett tag nu.... Hm...först röjer han runt som värsta galningen och sen blir det alldeles tyst... Det är ju inte för intet man blir lite nervös.... Hoppas han bara är lat och ligger därinne och guppar och har det skönt. Inte skrämma mig så här! Får se om han ger lite livstecken ikväll när jag halvligger i soffan. Det brukar göra susen för att få lite kvalitetstid med honom. ;)

I´m a sucker for chocolate har jag märkt... Verkligen SVAG för det nu.... Så underbart gott! Borde kanske köpa hem lite MÖRK fin choklad som man kan ta en liten bit av när suget blir så stort. Mörk choklad är gott men man kan inte äta några mängder av det.

Idag har jag fått bra "komplimanger" från två kunder. Känns alltid lika kul att höra! Och jag behöver det väldigt mycket just nu! :)

Nu är marken alldeles vit och himmelen är så där rosa/vit(även fast det är mörkt ute) som den blir vid snöstorm... Mysigt - om man var hemma! Haha.
Wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar