tisdag 9 november 2010

Hormonmonster!

Blä, usch och fy!
Mina hormoner åker berg- och dalbana.... :(
Att åka kollektivtrafik i denna humörkarusell är inte lätt. Får verkligen kämpa och behärska mig för att inte skrika och slå till varenda dumma människa! Människor är fan inte kloka! Ego är vad de är!
Mår så piss idag...kände imorse att "shit...jag håller på att bryta ihop..." Blev lite rädd för mig själv... Men det är bara och bita ihop. Chin up!
Kände mig så taggad igår att överklaga till FK men nu vet jag inte om jag orkar. Jag är helt slut mentalt. Är det värt det?
Kan nog inte ringa från jobbet för risken är stor att jag börjar storböla igen...
Skulle bara vilja ligga under ett täcke hela dagarna nu, sova och gråta. Pregnanthormones - I hate you!


Känner mig så här just nu...

Idag väntas det en snöstorm! Borde ha tagit med mig övernattningssaker.... Har blivit fast i sthlm en gång pga snökaos och det är inte så roligt! Då hade jag som tur var Heidi & Micke att sova hos! Evigt tacksam! :)
Men får hoppas att jag kommer hem ikväll annars får jag nog låsa in mig på en mentalavdelning... Verkligen. Inge mer skit nu! I can´t take it!

Men har helgen att se framemot!! Klipp & färg och sen finbesök av Erika och lilla Meja! Ska bli så trevligt!

Hoppas denna dag går fort!
Dricker en stor kopp kaffe nu! Funkar bra som en cheer me up! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar