lördag 27 november 2010

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Svart klänning, grå bolero och svarta taights.

Inatt sov jag så skönt. Underbart att ha sängen för sig själv även fast det kändes lite skumt att gå i säng ensam...
Vaknade vid 8:30. Underbart!
Gick upp, åt frukost. Satte igång en tvätt och tog sen en dusch.
Under dagen hann jag tvätta 3 tvättmaskiner, dammsuga, köra två diskmaskiner och städa upp köket.
Min syster var tvungen att åka till akuten pga vätskebrist. Stackarn!
När hon blev "utsläppt" därifrån kom hon hem till mig och tog en dusch. Mamma var oxå med så hon fick en kopp kaffe. Sen kom pappa och hämtade oss.
Ikväll har vi ätit lite god julmat och sen hade pappa fixat varsin liten julklapp, trisslotter. Bea o pappa vann 50:- var.

Darling kommer få jobba på båten till nästa fredag! Jobb 7 dagar i rad! Idag har han tydligen jobbat 12 timmar! Han kommer nog vara lite trött när han kommer hem.... Hehe... :p

Jag är lite hungrig..... Kanske ska ta något att äta....
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar