söndag 28 november 2010

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag har tre syskon. En syster och två bröder.

Storebror Jocke, 36 år. Har alltid sett upp till honom storebror som han är men han har oxå varit väldigt hård i vissa fall vilket jag tyckte var lite jobbigt som liten. Idag är vi bra vänner och jag tror att han äntligen börjar se mig som en vuxen människa och inte bara "lillasyster". :) Vi har ett gemensamt intresse, champagne! ;)

Lillebror Jim, 26 år. Vi har haft väldigt kul ihop som små och även nu när vi båda är vuxna! :)

Lillasyster Beatrice, 18 år. Kommer så väl ihåg när jag höll i Bea för första gången när hon var en liten plutt och kom hem från BB. Sen har jag ett henne växa upp och nu är vi så bra vänner! :)

Mina syskon är så bra! Så glad att jag har er alla! :)♥


Klockan är nu 17:30 och jag är sååå trött! Jag vill gå i säng men då vaknar jag väl 2 inatt eller nått....
Lyckades sätta upp den andra julstjärnan idag oxå! Och släpade in jullådan från förrådet. Tyvärr så hade jag ingen glödlampa till stjärnan i sovrummet så ska försöka fixa det imorgon efter jobbet.

19 arbetsdagar kvar! ;) Jag har verkligen nedräkning ja.... Idag är det första advent och snart är det 1:a december. Galet vad tiden går fort! :)

Nu vila lite på soffan innan jag får hoppa i säng. *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar